Urządzenia
-
Wybór najbardziej odpowiedniego terminala.
W sekcji Urządzenia prezentujemy parametry terminali. Pamiętaj o wyborze terminala zgodnie z Twoimi potrzebami i odpowiedniej komunikacji, np. Terminal przenośny będzie odpowiedni dla branży gastronomicznej, taksówkarskiej i w dostawie. Jeśli masz wątpliwości skorzystaj z Twoja branża lub skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. -
Aktywacja urządzenia.
Urządzenie zostanie dostarczone i aktywowane przez naszego technika podczas instalacji. Nasz przedstawiciel zadba również o szkolenie personelu. -
Sposoby łączności terminali.
W naszej ofercie dostępne są terminale korzystające z sieci komórkowej oraz takie które należy połączyć przy pomocy kabla z internetem stacjonarnym.
-
Czy mój terminal mogę połączyć z kasą fiskalną lub programem sprzedażowym?
Tak, wspieramy integracje zarówno z kasami fiskalnymi jak i programami sprzedażowymi. O szczegóły zapytaj przedstawiciela PayTel lub skontaktuj się z nami przez infolinię.
-
Akceptowane płatności.
Terminale pozwalają akceptować transakcje VISA, Mastercard, BLIK, GPay, ApplePay
-
Bezpieczeństwo terminali – oprogramowanie, zabezpieczenia itp.
Gwarantujemy najwyższy standard bezpieczeństwa dzięki certyfikatom PCI PTS 4.x i 5.x, wykorzystującym najbardziej aktualne schematy szyfrowania danych transkacyjnych. Ponadto PayTel zabezpiecza swoich Akceptantów, korzystając z systemu wykrywania transakcji oszukańczych, opracowanego razem z technologią sztucznej inteligencji IBM.
-
Gwarancja i zwrot urządzenia.
Kupując terminal otrzymujesz roczną gwarancję na urządzenie, w przypadku wynajmu jest on serwisowany przez cały okres trwania umowy. Po rozwiązaniu umowy najmu należy zwrócić terminal do PayTel.
-
Jak zrestartować urządzenie.
Restart terminala wykonuje się przez jednoczesne przyciśniecie kombinacji przycisków żółtego i kropki. Szczegółowy opis przeprowadzenia działania zawarty jest w instrukcji urządzenia.